Advertisement

מנסור עבאס חמאס : עם הצלחה כזו קשה להתווכח חמאס חב חוב עצום לנתניהו היומית הארץ - על אף שמאוחר יותר עבאס הכחיש וטען:

מנסור עבאס חמאס : עם ×"צלח×" כזו קש×" ל×"תווכח חמאס ×—×' חו×' עצום לנתני×"ו ×"יומית ×"ארץ - על אף שמאוחר יותר עבאס הכחיש וטען:. לא קיבלתי שיחה מלפיד, דיברנו לאורך כל הדרך. הייתי כזה טיפש תמכתי בכל דרישה של עבאס מנסור וככ רציתי שיהיה לערבי ישראל טוב וירגישו חלק. מנסור עבאס, שכולכם הפכתם אותו לפוצי מוצי, הוא תומך חמאס. אם אתה אומר שישראל מכריזה מלחמה על עמך ניכר שמבחינתך הם חמאס ואבו משכנע את עמך. אולם, אם תחול הסלמה נוספת בין חמאס לישראל, ספק אם עבאס יוכל להמשיך ולתמוך בממשלה, וזו עלולה להישאר בלא רוב בכנסת, ומשם הדרך להקדמת הבחירות די מהירה.

ואז אתה בוגד שלוקח את המשכורת שעם ישראל משלם לך. מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; אני, מנסור עבאס, ערבי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הגדולה בחברה הערבית, פתח יור רעמ. מה שקרה עם מנסור עבאס זה לא שהוא פתאום נהיה ציוני או אוהב נתניהו, כי הוא לא. מי שהוקיעו אותו ואת חבריו במשך שנים רבות, הפכו בן לילה לסנגורים המוכנים לקבל את היד שהושיט.

×
×"מטר×" של מנסור ×¢×'אס ×"קו×" לכספומט from ynet-images1.yit.co.il
הוא מדבר על רוצחי יהודים כלוחמי חירות. אני לא עובד של אף אחד.הוא הביע התנגדות נחרצת לתמיכה על ידו או. אני, מנסור עבאס, ערבי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הגדולה בחברה הערבית, פתח יור רעמ. מנסור עבאס מבטא את שאיפת הרחוב הערבי להשתלבות בישראל. הייתי כזה טיפש תמכתי בכל דרישה של עבאס מנסור וככ רציתי שיהיה לערבי ישראל טוב וירגישו חלק. מופע התמיכה במחבלים אירע בשנת 2013, עת הגיעו ראשי התנועה האסלאמית מהפלג הדרומי ובהם מנסור עבאס, לביקור בבתי המחבלים במטרה לחזק את הוריהם הגאים ולקרוא לשחרורם של המחבלים במסגרת מבצע ״הפעימה. מנסור עבאס וגוש אנטי נתניהו: המגעים נחשפים | חדשות הערב.

מנסור עבאס מבטא את שאיפת הרחוב הערבי להשתלבות בישראל.

מנסור עבאס תומך חמאס, לא נשתף איתו פעולה יור עוצמה יהודית מתנגד לאפשרות שרעם ועבאס יתמכו בהקמת הממשלה: מנסור עבאס מבטא את שאיפת הרחוב הערבי להשתלבות בישראל. מה נעשה אם נצטרך לצאת למבצע בעזה? על הצהרת נתניהו שלא ימנה אותו לשר: אני, מנסור עבאס, ערבי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הגדולה בחברה הערבית, פתח יור רעמ. מנסור עבאס היה המותג החזק ביותר של הציבור הערבי בישראל. מנסור עבאס, שכולכם הפכתם אותו לפוצי מוצי, הוא תומך חמאס. מה שקרה עם מנסור עבאס זה לא שהוא פתאום נהיה ציוני או אוהב נתניהו, כי הוא לא. במישור השני פועלת התנועה באמצעות קשריה עם ארגון הטרור חמאס, בהפגנות כנגד מבצעים צבאיים בעזה, במאמר שחשפנו שפרסם מנסור עבאס הוא שיבח את אמנת חמאס המעודכנת שפורסמה בשנת 2017, המגדירה את תוכנית. חדלו מהאלימות על רקע ההתפרעויות האלימות בערים המעורבות וביישובים הערביים קראו נבחרי ציבור להרגיע את הרוחות. וכל הזמן הזה אמרתי לעצמי בטח חמאס מתפוצץ מקינאה לראות את ערבי ישראל חלק מישראל שותפים מלאים. אולם, אם תחול הסלמה נוספת בין חמאס לישראל, ספק אם עבאס יוכל להמשיך ולתמוך בממשלה, וזו עלולה להישאר בלא רוב בכנסת, ומשם הדרך להקדמת הבחירות די מהירה. מפלגת אחות של חמאס בעזה והאחים. מי שהוקיעו אותו ואת חבריו במשך שנים רבות, הפכו בן לילה לסנגורים המוכנים לקבל את היד שהושיט.

אם אתה אומר שישראל מכריזה מלחמה על עמך ניכר שמבחינתך הם חמאס ואבו משכנע את עמך. אני לא עובד של אף אחד.הוא הביע התנגדות נחרצת לתמיכה על ידו או. מנסור עבאס מבטא את שאיפת הרחוב הערבי להשתלבות בישראל. מנסור עבאס הוא אח אידאולוגי לחמאס, שניהם משתייכים לתנועת האחים המוסלמים העולמית. מי שהוקיעו אותו ואת חבריו במשך שנים רבות, הפכו בן לילה לסנגורים המוכנים לקבל את היד שהושיט.

×— ×› מנסור ×¢×'אס עש×
×— ×› מנסור ×¢×'אס עש×" ×™×" אחת עם ×"ליכו×" וזו לא ×'×"כרח ×"פתע×" או ×'×'×™×"×" זמן ישראל from static.zman.co.il
מנסור עבאס, שכולכם הפכתם אותו לפוצי מוצי, הוא תומך חמאס. המגעים נחשפים | חדשות הערב. אם נהיה 61, הוא יגיד דברים. לא נשב איתו, נקודה״ לא נשב איתו, נקודה״ 26 במרץ 2021, 11:27 מנסור עבאס, סגן יושב ראש הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ויור מפלגת רעמ, הצליח לבלבל הרבה מאוד אנשים. מפלגת אחות של חמאס בעזה והאחים. בעקבות פרסום התוצאות, מנסור עבאס ויור יש עתיד, יאיר לפיד, קבעו להיפגש לפני סוף השבוע. מנסור עבאס לא נגד המדינה, הערבים רוצים להשתלב בחברה הישראלית הפרשן אלי ניסן לערוץ 7:

אז מי שמכשיל אותו מחזק את את בלד (לאומנים סורים, תזכור שהבעת' גם חילונים)

לא נשב איתו, נקודה״ לא נשב איתו, נקודה״ 26 במרץ 2021, 11:27 מנסור עבאס תומך חמאס, לא נשתף איתו פעולה יור עוצמה יהודית מתנגד לאפשרות שרעם ועבאס יתמכו בהקמת הממשלה: הוא מדבר על רוצחי יהודים כלוחמי חירות • למרות שנתניהו אמר שלא יכהן כשר בממשלתו, בן גביר מסמן. וכל הזמן הזה אמרתי לעצמי בטח חמאס מתפוצץ מקינאה לראות את ערבי ישראל חלק מישראל שותפים מלאים. מה שקרה עם מנסור עבאס זה לא שהוא פתאום נהיה ציוני או אוהב נתניהו, כי הוא לא. הוא מדבר על רוצחי יהודים כלוחמי חירות. יור עוצמה יהודית ומועמד הציונות הדתית איתמר בן גביר הכחיש היום (ד') בריאיון לאולפן ynet כי הוא נשלח על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יור רעמ מנסור עבאס: מנסור עבאס הוא אח אידאולוגי לחמאס, שניהם משתייכים לתנועת האחים המוסלמים העולמית. מי שהוקיעו אותו ואת חבריו במשך שנים רבות, הפכו בן לילה לסנגורים המוכנים לקבל את היד שהושיט. דף הבית זירה חופשית ״מנסור עבאס תומך חמאס. על אף שמאוחר יותר עבאס הכחיש וטען: מנסור עבאס וגוש אנטי נתניהו: אז מי שמכשיל אותו מחזק את את בלד (לאומנים סורים, תזכור שהבעת' גם חילונים)

אם נהיה 61, הוא יגיד דברים. אלמלא המשטרה שחילצה אותו, היו עושים בו שפטים: מופע התמיכה במחבלים אירע בשנת 2013, עת הגיעו ראשי התנועה האסלאמית מהפלג הדרומי ובהם מנסור עבאס, לביקור בבתי המחבלים במטרה לחזק את הוריהם הגאים ולקרוא לשחרורם של המחבלים במסגרת מבצע ״הפעימה. מנסור עבאס לא נגד המדינה, הערבים רוצים להשתלב בחברה הישראלית הפרשן אלי ניסן לערוץ 7: אם אתה אומר שישראל מכריזה מלחמה על עמך ניכר שמבחינתך הם חמאס ואבו משכנע את עמך.

ישי פרי×
ישי פרי×"מן On Twitter ויש את ×"קשר ×"מו×'×"ק ל×'כירי חמאס פ×'ישות ×—×™×'וקים אירועים משותפים כאן ×'תמונ×" ×—×'רי רע מ ×'מפ×'ש עם ×'כיר חמאס ×'יו ש שיח חסן יוסף וז×" ×'קצר×" ×"סיפור ×"מלא ויש עו×" from pbs.twimg.com
עבאס אבל איזה שטויות אתה אומר (רודולפו) העם שלך הוא כל עם ישראל. מה נעשה אם נצטרך לצאת למבצע בעזה? על הצהרת נתניהו שלא ימנה אותו לשר: הייתי כזה טיפש תמכתי בכל דרישה של עבאס מנסור וככ רציתי שיהיה לערבי ישראל טוב וירגישו חלק. הוא מדבר על רוצחי יהודים כלוחמי חירות. צהל פרסם צלומי אוויר של הבתים של בכירי חמאס שהותקפו אמש. אין לי מושג אם פיו של מנסור עבאס ולבו שווים, אבל מותר לנו להעריך פוליטיקאי על סמך הצהרותיו שאינן מועילות לו. אז מי שמכשיל אותו מחזק את את בלד (לאומנים סורים, תזכור שהבעת' גם חילונים) מי שהוקיעו אותו ואת חבריו במשך שנים רבות, הפכו בן לילה לסנגורים המוכנים לקבל את היד שהושיט.

מנסור עבאס לא נגד המדינה, הערבים רוצים להשתלב בחברה הישראלית הפרשן אלי ניסן לערוץ 7:

מנסור עבאס מבטא את שאיפת הרחוב הערבי להשתלבות בישראל. בפברואר 2020 הוא נושא נאום בשבחי ראאד סלאח, המחבל המורשע. בעקבות פרסום התוצאות, מנסור עבאס ויור יש עתיד, יאיר לפיד, קבעו להיפגש לפני סוף השבוע. על אף שמאוחר יותר עבאס הכחיש וטען: סרוגים | יור עוצמה יהודית תקף בחריפות את מנסור עבאס ואמר כי לא ישתף פעולה עם רעמ: מה שקרה עם מנסור עבאס זה לא שהוא פתאום נהיה ציוני או אוהב נתניהו, כי הוא לא. אני, מנסור עבאס, ערבי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הגדולה בחברה הערבית, פתח יור רעמ. מנסור עבאס הוא אח אידאולוגי לחמאס, שניהם משתייכים לתנועת האחים המוסלמים העולמית. מנסור עבאס לא נגד המדינה, הערבים רוצים להשתלב בחברה הישראלית הפרשן אלי ניסן לערוץ 7: לא קיבלתי שיחה מלפיד, דיברנו לאורך כל הדרך. דף הבית זירה חופשית ״מנסור עבאס תומך חמאס. מנסור עבאס היה המותג החזק ביותר של הציבור הערבי בישראל. מנסור עבאס, סגן יושב ראש הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ויור מפלגת רעמ, הצליח לבלבל הרבה מאוד אנשים.

מנסור עבאס, שכולכם הפכתם אותו לפוצי מוצי, הוא תומך חמאס מנסור עבאס. מה שקרה עם מנסור עבאס זה לא שהוא פתאום נהיה ציוני או אוהב נתניהו, כי הוא לא.

Posting Komentar

0 Komentar